Zala dombok

Zala dombok
Zalai dombok ölelésében..

2012. április 3., kedd

Készülődés Húsvétra…. Húsvéti menü ajánlása.


Mézeskalács -tól kaptam nagyon kedves invitálást egy húsvéti menüajánlat összeállítására. Játék és egyben hasznos bejegyzés is, hiszen böngészve a többiekét, remek receptekre lehet így találni.

Hagyományok ápolása jegyében, ajánlatomból nem maradhat ki egy gazdag leves és a  finom húsvéti kalács sem.





 


 
Nagyon közeleg már a Húsvét, el kell kezdenem a készülődést. A takarítást addig halasztgattam, míg a körmömre nem égett. 
Kimondottan utálom az ablakok tisztítását, ráadásul a házon 14 ablak van. 
Az ünnepekre és a tavaszra való tekintettel győzködöm magam, hogy megcsináljam. Még van rá 4 napom. 
Húsvéti hangulathoz egy kis koszorút már összehoztam, a locsoló gyerekeknek is a csokikról és aprópénzről gondoskodtam.


Kigondoltam az ünnepi ebéd fogásait is, nemrég Max konyhája blogban láttam egy bejegyzést a böllérlevesről, azonnal megfogott a receptje. 
Nálam az erdei gombás és a tárkony fűszeres ételek első helyen szerepelnek. 
S ha az égiek is úgy akarják, akkor bográcsban készítem el. 
A szabadban főzésnek van csak igazán hangulata és azok az ízek!!!

Én Húsvéti menüm a következő lesz:

-          - Zalai böllérleves, sűrűn és bográcsban készítve.
-          - Házinyúl pörkölt nokedlivel és friss salátával.
-          - Bodza lekváros ünnepi kuglóf.

Akkor most már irány a készülődés……….

3 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lesz a menüd, jó készülődést kívánok:) Az én párom meglepett múlt héten és az összes ablakot lemosta, hát mit mondjak, megkönnyebbültem, főleg mert egy 3 szintes házról van szó.

    VálaszTörlés
  2. Finom lesz, egyből adtál egy lökést, s feltettem én is egy receptet!Én meg csak kínlódok napok óta, gondolom ezek a frontok, takarítás eszembe sem jut, örülök, hogy élek. Lesz azért majd jobb is!!

    VálaszTörlés
  3. Hűha, nagyon nagyon guszta ez a menüsor! Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok!:)

    VálaszTörlés