Zala dombok

Zala dombok
Zalai dombok ölelésében..

2012. augusztus 22., szerda

Grillázs készítés újra és kicsit másképpen......

Először a tavalyi év végén, karácsony előtt készítettem Grillázst.
Adventi vásárba voltam meghívva, és a gyerekeknek akartam valami mást készíteni, mint  mézeskalácsot. Pörkölt diós édesség ugyanolyan jó alapanyagnak bizonyult, lehetett karácsonyi formákat is alkotni.Korábbi bejegyzésem a

http://www.bartotell.blogspot.hu/2011/12/grillazs-keszites-ujabb-probalkozas.html

Most a termelői piaci árusításra próbáltam ki a grillázst, másformában és más magokkal.
Nagyon kelendő lett, mint természetes édesség, mást nem tartalmaz mint karamellízalt cukrot és natúr olajos magokat, dió.mogyoró,szezámmag,napraforgómag és mák.
Elkészítése egyszerű, de gyorsan kell vele dolgozni mert nagyon hamar köt.
Fontos, hogy több legyen a mag mint a cukor.Én csészével mérem, egy teli csésze mag és egy 3/4 részig teli csésze cukor.




Összekeverés után vizezett kőlapra öntöm és sodrófával elnyújtom.Majd késsel megfelelő méretű szeletekre vágom.Sütőpapírra szedve hagyom kihűlni.










Celofánpapírba csomagolva akár 3-4 hónapig is eltartható.


Nálam hamar elfogy, a piacon is elfogy a heti adag.Különösen finom ,a napraforgó-mák párosítás.

6 megjegyzés:

  1. Van egy grillázs receptem, lehet, hogy ilyen? Nem szabad melléülnöm, nagyon szeretem, nagyon. Nézz bele ebbe a blogba! http://aamuhely.blogspot.hu/2012/08/csomag-anikonak.html
    A te szívededet is megdobogtathatja!

    VálaszTörlés
  2. Jujj, de nagyon csípem! :)
    Tudtad, hogy ezzel tesztelik a műfogsor ragasztókat? ...
    Na jó. Ez morbid vicceim egyike. Csak nem bírtam kihagyni. Bocs. :))

    VálaszTörlés
  3. én is igy csinálom..de rég nem ettem..:)

    VálaszTörlés
  4. Mj!Az én Grillázsom állná a versenyt a tesztelésben.

    VálaszTörlés
  5. marta!Én sem fogyasztom, mert nem vagyok édesszájú.

    VálaszTörlés