Zala dombok

Zala dombok
Zalai dombok ölelésében..

2016. április 1., péntek

Örségi piaci mustra…avagy…fő a változatosság.

Ötödik szezonomat kezdtem el Húsvét nagyszombatján az Őrségi termelői piacon, Őriszentpéteren!
Nekem szezon egy-egy év, mivel tavasztól-őszig árusítom termékeimet!

Minden szezon elején kísérletezgettem, új árukkal. Mostanra már jelentősen kibővült a választékom.
A kezdeti szörp és lekvárok mellé, jött a fűszerolaj és fűszersó.
A grillázs készítéssel, gondolva a gyerekekre is.


A kezdeti kalácssütést felváltotta a sajtos tallér, mert ezzel előre lehet készülni és  jó vendégváró tészta.
Aztán bővítettem a fűszeres választékomat, házi vegetával és fűszerecet készítéssel.

És……a textilek…konyha és grillkötények nőknek,férfiaknak és gyerekeknek is!
S a táskák, ahol kiélhetem a kreativitást, mert minden darab más és más.


Van úgy, hogy túl sokfélének érzem amit készítek, félek elveszek a sokféle tennivaló között!!!!
Aztán több minden volt, ami nem jött be!
Ilyen volt a lekvárzselék citrusfélékből…citrom, narancs és kivizselék…
Nem volt szerencsém a borzselével sem pedig……!!!!



Házi Bonbonok az édes élethez…
Érdekes ez az internetes Izporta.hu-n elég kelendő. A termelői piacon viszont nem volt rá igény.


Most már az ötödik évre kezd kialakulni egy Gyógy- és fűszernövényes kínálatom.
Mert hiszek a természet erejében és a természetes ízekben!!!!


2 megjegyzés:

  1. Hideges időtök volt, ahogy elnézem. Szerencse akkor, hogy több lábon állsz. A gyógy- és fűszernövényeket én is használom, gazdagítják a palettát. Látom "új ruhád" van.

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép és eredményes 5. szezont kívánok!

    VálaszTörlés